woensdag 2 november 2011

Bloemetje op woensdag

Voor mijn nieuwe volgers: hartelijk welkom! Ik ben erg blij dat jullie mijn blog willen volgen!

De vakantie is jammer genoeg weer voorbij. We hebben het super gezellig gehad in Slagharen. Prachtig weer, veel gegeten, gedronken en gelachen!

Deze week heb ik weinig tijd gehad om te bloggen; ik loop behoorlijk achter met lezen en reageren. Ik ga in ieder geval jullie nieuwe posten lezen en proberen een reactie achter te laten!

Vanmorgen eerst gewerkt en toch nog even een bloemetje gehaald......nou ja bloemetjes.....het zijn sneeuwbesjes en eucalypthus.











Voor nog meer "bloemetjes op woensdag" neem dan een kijkje op de blog


Een fijne week allemaal!

Veel liefs en houdoe!

Nicole

20 opmerkingen:

  1. Heerlijk hoor je bloemetje
    Witte bes heb ik ook staan
    Vakantie voorbij en al weer aan het werk.

    Loop ook erg achter met de reacties,zo vervelend soms

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,
    wat leuk dat jullie een fijne herfstvakantie hebben gehad..Wij zijn een weekje naar texel geweest en het was even heerlijk.
    Je bloemen vind ik prachtig...en hele mooie combinatie met die witte en grijs tinten en dan in een stoere emmer maakt het helemaal af !!!Leuk hoor
    lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hoor een lekkere vakantie kan je weer lekker op teren. En je bloemen in emmer PRACHTIG....! Ik kom net bij de winkel vandaag en zag daar amaryllis met eucalypthus dat vond ik ook al zo mooi ben ze vergeten mee te nemen. Maar jij heb er een prachtige bos staan ziet er erg gezellig uit zo kaarsje mooie emmer leuk plaatje aan emmer. Helemaal leuk.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ik vind het prachtigggg gaat echt niet onder een bloemetje ...heerlijk dat jullie weer genoten hebben ...tja maar dan komt ook de dag van werken weer ....prachtige foto's en een heerlijk sfeertje fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hoor zo'n fijne vakantie.Die besjes zijn echt zo leuk en sterk,ik heb de gemeente tuin ''helpen'' snoeien haha ,maar ze hebben echt weken in de vaas gestaan .Eucalypthus kan ik helaas niet meer in huis hebben sinds een jaar,onze poes Mikki is er heel erg allergie's voor.Ik vind de combinatie echt heel erg mooi,geniet ervan .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combinatie de witte besjes en de grijs/groene bladeren.

    In combinatie met het zink, staat beeldschoon.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid zeg, mooie foto's, de sfeer is zo echt najaar, heerlijk.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig boeket Nicole. Ik vind de combinatie van Sneeuwbesjes en Eucalypthus zo mooi.
    Staat ook mooi in de zinken emmer.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die is MOOI prachtig die kleuren bij elkaar en het ruikt zo lekker hé. Groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bos en het staat erg leuk zo in de emmer. Fijn dat het zo leuk was in Slagharen en dan moet je nu weer over tot de orde van de dag,..dat is altijd weer even wennen he.

    Een fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou het ziet er prachtig uit hoor je bos en eucalyptus ruikt altijd zo lekker

    Groetjes en een fijne avond

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig boeketje.
    De eucalyptus staat heel goed bij die zinken emmer, goed idee.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er weer heel gezellig en sfeervol uit Nicole!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi!!! Staat prachtig in de zinken emmer.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk en gezellig blog heb je.
    ben volger van je geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Nicole!
    Ik ben benieuwd hoe je kerstballen worden!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat 'n prachtige combinatie van besjes en eucalyptus.
    De kleuren wit/grijs....eigenlijk mooier dan een bloemetje.
    Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey hey..Heb ff bij je gekeken en wat een leuke bloemen telkens in die emmer. Leuk idee trouwens.
    Je hebt er een volger bij hoor!!
    Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig bloemenboeket is dit zeg, helemaal mijn smaak :))
    Fijn dat jullie ook een fijne vakantie hadden, het laadt de batterijtjes toch weer even op hè!
    Hier strooit het griepje nog steeds roet in het eten, ik voel me helemaal nog niet zo lekker en manlief is vandaag ook thuisgebleven van zijn werk.
    Hopelijk doet een weekendje rust wonderen,
    fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen