vrijdag 9 september 2011

Nazomeren

De hele dag komen de beginnende herfst- en nazomer creaties voorbij in jullie blogs. Ik krijg dan ook helemaal zin om weer eens wat te maken. Dus vanmiddag naar de bloemist en daar weer wat verse bloemen en bladeren gekocht. Ik vond de eikebladeren zo mooi; ze zijn vergrijsd gemaakt. Past goed bij de hortensia (helaas niet uit eigen tuin) en de zinken emmer. Maar waar zal ik het weer eens zetten.....in de keukenschouw dan maar, die hoeft voorlopig toch niet aan.





Je ziet het, het eerste wijntje heb ik al ingeschonken, even het weekend inluiden ☺!

Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend, geniet nog even van de nazomer!

Veel liefs van

Nicole




8 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit leuk die vergrijsde kleuren helemaal mijn ding ... geniet van je wijntje mmmmm en wens je een fijn weekend ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar heb je een gezellig hoekje van gemaakt.
    fijn weekend

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gezellig schuif even heerlijk bij je aan voor ook zo'n lekker wijntje......
    Wat een mooi bloemstuk heb je gemaakt zeg, heerlijk van genieten.
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bloemstuk is gewoonweg prachtig, heerlijk om zo lekker gezellig erbij te zitten, ik vind je schouw heel erg sfeervol gedecoreerd!
    Fijn weekend, geniet van het wijntje,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supersfeertje Nicole, echt een geweldig boeket! Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi herfststukje zeg!
    Wat een mooie schouw heb jij in de keuken prachtig met dit tafereeltje erop!
    Geniet nog lekker verder van het weekend!
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig blog, ben der bij nu!
    Groetjes en fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicole,

    Wat een sfeer!!! Mooie tinten heb je gebruikt voor je prachtige bloemstuk...hmmm lekker wijnte erbij...zo zou je uren kunnen zitten en genieten op zòn gezellige sfeerplek,

    fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen