woensdag 7 september 2011

Bloemetje op woensdag

Eerst wil mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten op mijn blog! En iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties bij mijn vorige post! Dat doet me goed!

Rood, mijn lievelingskleur! Onze keuken is dan ook ROOD! Ik had nog 1 mooie rode roos; ''het bloemetje" komt vandaag dus vanuit de keuken.





De krans heb ik jaren geleden eens gemaakt. De inspiratie heb ik destijds opgedaan in de boeken van de Belgische decoratrice Tilly Cambré. Zij maakt prachtige bloemcreaties. Volgende keer meer kransen a la Tilly!

Voor nog meer "bloemetjes op woensdag" neem dan een kijkje op de blog


Een gezellige week voor jullie!
Groetjes en houdoe!

Nicole

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige sfeerplaatjes en ja...rood is mooi!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig hoekje! Het vaasje vind ik zo mooi...

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor je foto!
    Prachtig roosje in mooi glazen kannetje en dat kransje echt zo mooi!
    Ik zie dat je geniet van het foto's maken, leuk hè een eigen blog hebben!
    Ga snel door naar je volgende post want ik zie er opeens nog eentje....
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk hoekje en wat een prachtige krans ... wil nog meer zien dus kom maar op met die foto's ben gek op kransen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Nicole.....erg leuk hoekje zo ! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen